Utekväll med pöjkarna

Va ute med Simon, Furre och Jesper igår hade så jäävla kul, tror aldrig jag har haft så kul förut.
för så va det tänkt att jag Simon och Frasse kanske skulle va efter frasses träning. men så messade Simon mig och sa att han hade tråkigt så då träffades vi på mossen och chillade lite runt i typ skogen och skiit :S ASG a å sen typ åkte vi till krysset och så träfade bekka lite sen kom furre och jesper och så va vi med dom :D vi hade ASKUUUUL!!!!
sen halv 12 så började vi gå hem till mossen igen, och det va typ asmörkt och dimma överallt, och som typ skrämde mig -.- haha de va kul.

massa pussar och kramar på dom <3<3<3<3

och ikväll blir det den här filmen
pirates

alex





Kommentarer
Postat av: anonoumus

vadå ni var säkert helt tysta och sen när du skrattade en gång var det den bästa dagen i ditt liv. ohmygod jeeevvlaaa fjortis

2008-09-19 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0