Torsdag.

Tjoheeeeeeeeeej!!!

Skulle gått typ sörmlandsleden eller nått skit idag, men jag e så jävla förkyld så jag tänkte att jag hällre ville rida idag så då behövde jag inte förlja med :D fett najs
sen vid typ kl 3 så åkte jag från salem med bussen till Tumba, tog 738 an till hågelby och fårn hågelby gick jag till det bästa stället på jorden, STALLEEEETT. Kl halv 6 skulle jag välja häst och jag valde 3:a och hade maaassa roliga hästar att välja på som  Te.x. Belle Falken Lollipop Nova Frida och symfonie. Och jag tog sjääälvklart NOVAAAAAA!!!
Det gick AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS bra jag e fett mycket nöjd, vi skulle rida lite konstiga vägar xD så typiskt Sofia xD Nova va jätte fin ändå från början idag, men  i lutet så blev hon lite lång, men jag lyckades att få till det.. igen xP det gick bäst och jag älskar Nova mest.
Nova
(Jag & Nova, Emelie & Max)

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

är bilden från i julas eller? =)

2008-09-18 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0