Tisdag

Ooouups!!
nu har jag inte skrivit på typ aslänge :$ men men vem fan bryr sig
 A iallafall så va det skola idag och jag hade ganska tråk, först hade vi språk kom en kvart försent men det gjorde ingenting. sen skulle vi ha slöjd men Ikke, vi hade matte istället, gick asbra kom ganska långt.
sen tyåp lunch, blev ganska god mat typ pasta med någon konstig köttfärssås. A det va gött =D
sen typ massa lektioner och sen matte sista passet.
Efter skolan åkte jag direkt till stallet med Jenz hon red, och fick puh xD men det gick nog bättre än väntat :) tog lite bilder också. sen åkte jag hem tidigt för jag hade inga stallkläder med mig. nu e jag hemma och ska käka för jag e hungrig.

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0