Tisdag

Sjuk, sjuk och sjuk ASSÅ DET SUUUGEEER
Jahapp, dagen har vart väldigt tråkig, vaknade halv 9 av att mamma ringde, och sa att hon skulle komma kl 12. sen somnade jag om, vaknade sedan av att Ronnie plingade på dörren, han skulle byta någon lampa i badrumet :S men han hade fel lampa med sig typ, fattade ingenting, men vem fan gör det när man är nyvaken?!
aja typ satte mig och kolla på tv men det sög för det va inge svampbob så då satte jag mig vid datan, och det va också tråk. Sen flög dan bara iväg, mamma kom och lämnade mina saker, Ronnie kom med rätt lampa sen så hände ingenting.
Nu har jag precis käkat makaronen och köttbullar. Smakade ingenting -.-  och nu sitter jag och har precis kollat på Neverland (a) och nu kollar jag på typ.... Vänner

jag hade tråk igårkväll när jag inte kunde sova så jag fotade min sänglampa ;P

lampa

och jag kom på att jag saknar Gunnorp JÄÄÄÄÄÄVLIGT mycket just nu <3<3<3
Elliot    elliot   alliot   hortensia

alex

Kommentarer
Postat av: rubecca

bajs på dig :( du måste komma imorrn :O <3

2008-09-09 @ 15:26:46
Postat av: Helena Grühb

Hej, googlade på Elliot och Gunnorp och hamnade på din sida. Har du haft Elliot på läger? Hör gärna av dig och berätta mer om honom! Titta gärna in på min hemsida, där finns bilder på Elliots föräldrar och syskon, samt bilder på Elliot som föl mm.

Hlsn Helena, Dimmans New Forest stuteri

2008-11-16 @ 14:25:22
URL: http://www.dimmansstuteri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0