Onsdag!

Skola idag, va heeelt ok, började 10 hade massa lektioner. sen kl 2 gick vi till säby och hade HK ( Hells Kitchen) haha
efter det åkte jag direkt till stallet, och pussade massa mycket på Novas mjule. fats jag va så trött så jag satt i ridhuset i typ 2 timmar och tänkt på en massa saker tog lite kort på Sanna när hon hoppade puh och sen gick jag upp till Nova och pussade mera på hennes mjule.  åkte hem och åt mat, och nu sitter jag och tittar på Idol.

Ajuste Baron gick med på sannas lektion och han e så jääävla fiiin <33 och Mamma ringde mig och sa att hon va hos min moster som bor i Nortelje och har "Bara" 6 hästar och min mamma hade vart så modig att hon hade lett in en jäääätte stor häst ^^ så söt hon e <3

Baron  Novas mjule  annas hästar

Bild 1. Baron och en människa.
Bild 2. Jag och Novas jätte mysiga mule <3<3<3
Bild 3. Annas jätte fina hästar tror att det är vittra och hennes föl .  Ett Russ som jag red lite på när jag brukade vara där förut.<3<3<3

alex

Kommentarer
Postat av: c,

taha, din mamma var lite rolig ju :)

söt bild på baron, fast lite suddig :P

men det låter som en bra dag iaf :D

2008-09-03 @ 22:42:26
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0