Bästisar <33

Va ute med min kära vänner igår, det va  Jag, Simon <3 Furre<3 Bekka <3 och Frasse. vi hade så jääävla kul satan asså.
 Först  träffade vi Simon och frasse på Fredriksbergsvägen  sen så skulle Frasse käka pizza och då satt vi där typ aslänge för Frasse va tjock haha nee skojja bara x)  Sen kom Furre :D <3 min bästis x) vi hade kuligt. vi köpte typ lite godis Furre fick en klubba av mig så snälla som jag e x) vi typ chillade och bara gick runt, efter några timmar så blev frasse på bra humör :O :D då blev alla glada. jupp och vi hade kul kul kul :D:D <3<3 massa kärlek till dom :)

På lördag är det Pirates Of The Caribbean - Svarta pärlans förbannelse
TV4 PLUS ska fett mycket se den, fast Simon tyckte att jag var tråkig som skulle sitta inne på en lördag xD

alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0