Bajs Torsdag

skola idag, vi hade SO första lektionen det va ganska okej. Fast vår lärare stog typ å pratade heeela lektionen om betyg och skit. sen hade vi lite svenska och jag blev klar med uppgiften. Gick hem och åt lunch för det va äckel soppa i skolan. Kom tillbaka i tid x) som tur va. ännu mera svenska sen matte och idrott, fast jag mådde så jävla skit så jag gick hem en kvart innan vi sluta, så Jennifer fick rida istället för mig idag. Hoppas det gick bra för henne. :) <3
Nu ligger jag i soffan och har precis kollat på Chocolat, och är sjuk :/ men men jag blir väl frisk till helgen.
 
Ajuste vi va ju i stan för ett tag sen med klassen här kommer lite bilder på lite fåglar från hötorget.


duva  Duva  duva


alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0